Tuesday, December 18, 2007

Εσείς συγχύζεστε;

"Δεν έχω πει έτσι πράγμα κ. Κενεβέζου. Έχω πει έτσι πράγμα; Εγώ είπα δεν έχω πει τι μου έχει πει ο Πρωθυπουργός. Και δεν θα πω. Έτσι; Δεν έχω πει αυτό το πράγμα. Εκείνο που προσπάθησα να πω. Δεν έχω πει τίποτε διαφορετικό τώρα. Τι είπα του κ. Ποταμίτη προηγουμένως; Δεν το διαψεύδω. Αυτό είναι. Αυτό που είπε η κ. Μαρκουλλή.Εγώ ποια ερμηνεία έδωσα; Εγώ δεν έκαμα καμία δήλωση. Επαναλαμβάνω ναι, θα ήταν καλύτερα να μην λεχθεί. Αλλά η δική μου θέση, είναι αυτή που σας είπα ότι διαχωρίζω, θέλω να διαχωρίζω τη θέση ότι αυτή είναι η μόνιμη θέση της Σουηδίας, αυτό είχα παρακαλέσει τον Πρωθυπουργό της Σουηδίας."

Τάσσος Παπαδόπουλος 10 Δεκεμβρίου 2007

Διαβάστε το πάραπάνω απόσπασμα και απαντήστε τις ερωτήσεις:

1) Τί θέλει να πει ο ποιητής; (μον.5) 2) Μεταφέρετε το ρήμα "λέω" στον Αορ. Β' - Παθητική μετοχή, στον Παρατατικό και στον Παρακείμενο. (μον.5) 3) Τί υπόθεση έχουμε; (μον.10)

Σε πολλά σημεία της συνέντευξης του ο Πρόεδρος Παπαδόπουλος δεν κατάφερε να μας πείσει. θεωρεί ή όχι ότι η Σουηδία κινείται και εργάζεται εναντίον των συμφερόντων της Κύπρου. Και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, εμείς τί κάνουμε; Τελικά με τη Συρία τί κάναμε; Με τη Βρετανία τί κάναμε; Ήθελε ο κ. Παπαδόπουλος να πουλήσει "μούρη" με τις δηλώσεις του για τη Σουηδία, γι'αυτό και ήταν και τόσο σίγουρος όταν τις έκανε? Και για να μην είμαστε και μηδινστές: την προσπάθεια την εκτιμούμε από το αποτέλεσμα... και ο Τάσσος σαν μαθητής έμεινε ανεξεταστέος από τον Ιούλιο...

1 comment:

Κομσομόλος said...

Καλώς τον/την και ας άργησε.

Σιγά-σιγά θα γίνουμε χιλιάδες...
Άντε και καλό βόλι.