Tuesday, December 18, 2007

Θελεις μπουζούκια; Πάμε! θέλεις μπαράκια; Πάμε! Όσα έχω να τα φάμε...

οι τελευταίες παροχές μου θύμισαν το σουξεδιάρικο λούμπεν άσμα (καθρέφτης μιας εποχής) " θέλεις μπουζουκια πάμε, όσα έχω να τα φάμε κλπ κλπ" και αυτό πολύ απλά γιατί αποφάσισε ο κ. Σαρρής να δώσει και να σώσει. Η γιαγιά μου τα πήρε άσχημα γιατί το γκάζι εξακολουθεί να είναι "20 σελίνια" πάνω (πώς θα ξεπεράσει το πολιτισμικό σοκ τωρά με το ευρώ ένας λαός το ξέρει) αλλά η κ. Αντιγόνη Παπαδοπούλου εξακολουθεί να επιμένει ότι είναι το ΕΦΑΠΑΞ στοχευμένο κοινωνικό μέτρο. Απάντα μου Αντιγόνη μου, να χαρείς τους πορτοκαλαιώνες σου, πώς είναι στοχευμένο κοινωνικό μέτρο, πώς θα ανεβάσει το βιοτικό επίπεδο των συνταξιούχων ένα ΕΦΑΠΑΞ! Αφού θα δοθεί μια φορά το ευλοϊμένο: όσον για να αγοράσουν τα χάπια για τα τριγλυκερίδια που θα κάμουν που τα μελομακάρονα των χριστουγέννων οι συνταξιούχοι και να δώκουν και κανένα δεκάλιρο στα εγγόνια και πάππαλλα. άστε το άλλο: στις 16 Νιόβρη ο Μιχαλάκης ο Σαρρής (εγώ συμπαθώ τον, εν ίλαρος και πολύ multycultural φκάλλει ένα άλλο αέρα) είπε ότι αν δοθούν τωρά άλλες παροχές θα αυξηθεί ο πληθωρισμός (Συνέντευξη στο Φιλελεύθερο). Μιχαλάκηηηηηηηηηηη... σου χω νέα... ο πληθωρισμός αυξάνεται όπως την πίεση της γιαγιάς μου κάθε φορά που βάλλει κύλινδρο πάνω στη σόμπα (καλά κατάλαβες... δεν έχει θέρμανση!!! ναι συμβαίνει και αυτό στην Κύπρο του πλεονάσματος) αλλά εσύ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι έδωσες παροχές. Έδωσες απλά λίγο παντεσπάνι προχτεσινό... εμένα απλά εκνευρίζει με που άλλα είπατε και άλλα κάνατε. τίποτε παραπάνω. ελπίζω την επόμενη φορά που θα θέλει το επιτελείο του Τασσου να ξεφαντώσει να εγκρίνει παροχές για χαλιά και κουρτίνες γιατί μια ανακαίνιση θέλει την το μέγαρό μου. επίσης Αγιε μου Βασίλη και καλά μου ξωτικά, κάμετε την ευχή μου πραγματικότητα: βάλτε τον Υπουργό τον κ. Μιχαηλίδη να μοιράζει δωρεάν Rennie στα εμπορικά κέντρα και στους κύριους δρόμους πέρκι χωνέψουμε τις παροχές, δέχομαι και sprite!!!!

No comments: